מדוע לפנות לעו"ד לעריכת חוזה מכר נדל"ן?

מערכת שורש  יב ניסן, תשפא  3/25/2021

למה כל כך חשוב לפנות לעורך דין לפני ובמהלך עסקאות נדל"ן
.......................

מדוע לפנות לעו

בימות קורונה כפי שאנו חווים בשנה האחרונה, וגם בימים רגילים כתיקונם, הבחירה להיעזר בשירותיו של עורך דין תהיה קריטית ובייחוד אם מדובר בעת עריכת חוזה מכר בענייני נדל"ן ומקרקעים. בעזרת עורך דין תוכלו להבטיח שהחוזה אשר נערך יכלול תרחישים בהם הצד השני אינו עומד בהסכם או מצבים בעייתיים אחרים שעלולים להתרחש חלילה וחס במהלך המכירה.

מהצד שלכם יהיה נכון לפנות אל עורך דין מנוסה בשלב מוקדם ככל הניתן וזאת על מנת שהוא יוכל לסייע לכם "להכין את השטח", להכיר את הנכס, לערוך בדיוק מקדימות נדרשות כדי להשיג תוצאה משביעת רצון ככל הניתן בכל הנוגע ליצירת חוזה המכר. פנייה לשכירת שירותיו המקצועיים של עו"ד נדלן לעריכת חוזה דירה תהיה חיונית כאשר זה יסייע לכם לבצע את ההליך תוך ידיעה כי אתם עושים בדיוק כמו שצריך וכפי שנדרש על פי החוק, ללא סיכונים מיותרים.

כאמור תועלת משמעותית בשירותיו של עורך הדין היא עצם היותו מסוגל לוודא כי החוזה כולל את הסעיפים הרלוונטיים אשר ידברו על תרחישים בהם הצד שרוכש את הדירה לא עומד בהסכם או כל מצב בעייתי אחר. בעזרתו של עו"ד תוכלו לדעת כי החוזה מנוסח כמו שצריך ומגן עליכם מכל תרחיש בעייתי שרק עלול להתרחש במהלך הדרך, דבר שיקנה לכם שקט נפשי רב שבוודאי תהיו מעוניינים בו. לאחר שתבחרו בעו"ד המתאים ממנו התרשמתם כי הוא מתאים וראוי למשימה, עליכם לשים לב כי אתם מבהירים לו היטב את אופי העסקה ומה צפוי להתרחש בצורה מדויקת ככל הניתן וזאת על מנת שיהיה ניתן להבטיח שיוכל הוא לבצע עריכה משפטית ויצירה מקצועית ורלוונטית של חוזה המכר. ככל שתפעלו בצורה שקופה וברורה מהצד שלכם ותתנו לעורך הדין את כל הפרטים הרלוונטיים כך הוא יוכל לספק מענה משפטי מקיף, כולל ואחראי יותר אשר יהיה לשביעות רצונכם בטווח הקצר והארוך יותר.

על חשיבות ניסוח חוזה המכר כנדרש
נקודה נוספת שחשוב להתייחס אליה, היא פנייה לעורך דין עם ניסיון רב בניסוח חוזים וזאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי הוא ידע להתייחס לכל פרט קטן ולנסח חוזה שיספק מענה מקיף לכל תרחיש שעלול להתרחש בעת מכירת הדירה. ניסוח מקצועי של החוזה יוכל לסייע לכם להימנע ממצבים בעייתיים ולוודא כי אם אכן מתרחשת סיטואציה כזו או אחרת, יהיה לכם מה לעשות משפטית בנידון. מדובר על אפשרות בעלת תועלת מרשימה שתרצו לקחת לתשומת הלב שלכם וזאת אם יש לכם עניין להתנהל בצורה החכמה ביותר בכל הנוגע למכירה / רכישה של דירה או כל נכס נדל"ני אחר במהלך חייכם.